Kedves barátom Péter nagy elhatározásra jutott. Idáig boldog tulajdonosa volt egy fekete Suzuki GSX-F 750-es paripának. Az ismerősei között eladóvá vált egy kevés kilométeres, évek óta gondos tulaj kezében lévő Bandit, amit már régóta figyelt.
Hamar keresett egy vevőt a motorjára, és sikerült is az ismerősök között találnia. Ez már csak így van. Inkább vásárol az ember olyan gépet, amit már évek óta ismer, tudja, hogy mennyit és hogyan motoroztak vele, és hogyan szervizelték.
Nem szívesen ugrik bele az ember egy friss importos, akár törésből feljavított, nem leinformálható motor megvásárlásába.
Pár szó a nagy Banditról. Törésmentes, garantáltan harmincpárezer kilóméter !!! (én idén mentem csak 8000-et).
Ízléses sportkipufogóval, persze a steril gyári is meg van hozzá, gumik jók, folyamatosan szervizelve, szóval csak használni kell. Várjuk is a tavaszt már elképesztően.
A motor esztétikailag hibátlan. Alaposan végignéztük, de az oldal dekin lévő apró karcon kívül semmi kifogásolhatót se találtunk rajta.
Mit tehet az ember tavaszig? Egy kicsit políroz, bukógombát, és tengelygombát gyárt, takarít.
Nekem nagyon tetszik az órákat tartalmazó két csepp alakú krómozott egység.
Klasszikus mutatós, de már profi digitális funkciókkal.
Nagy szerelmem a nagy Bandit, és már alig várom a tavaszt, hogy túrázhassunk már vele.