200. Ízelítő az EICMA-n bemutatott 2014-es Yamaha modellekből


Szerintem az urakat senkinek sem kell bemutatni!
Az MT-09-es nyergében Valentino Rossi (The Doctor) az egyetlen versenyző, aki négy különböző kategóriában is bajnok tudott lenni! (5 × MotoGP, 1 × 500 cm³, 1 × 250 cm³, 1 × 125 cm³)
Az MT-07-es nyergében Jorge Lorenzo (2 × MotoGP, 2 × 250 cm³)

A Tricity a három kerekű megoldás a városi közlekedésre.
Itt az MT-07-es. Különösen tetszett a kipufogó kialakítása, és a gipszes srác a háttérben! Már nem annyira a rendszám- és index tartó konzolja, de ez sajnos majdnem az összes új járgányon így néz ki manapság.

Itt az MT-09-es beharangozója, Dark side of japan - a városi huligán.

Ezen a videón közelebbről láthatjuk a színválasztékot, és a formás 3 hengeres erőforrást is.

Végezetül itt a tekintélyt parancsoló BRUTÁLIS V max! A maga csekély 1700 köbcentis V4-es 16 szelepes blokkjával. 200 LE és 167 Nm!

Yamaha MT-07
Acélcső vázzal készült, terepre született gép. Tökéletes minőség 179 kilóval.

Yamaha Tricity
Igazi sci-fi be illő szerkezet, tizennégy colos első kerekekkel. 2014-ben kezdődik a gyártása.

Yamaha SR400
Az igazán ütős egyhengeres utcai modell.


És most lássuk a Tokyo Motor Show-n várható modelleket:

Yamaha PED1
Egy szuper Yamaha, ami egy terepmotor. Elektromos prototípus, automata és manuális formában is választhatjuk majd. Ez a terepes változat 85 kilós.
Yamaha PES1
A másik elektromos típust utcai terepre tervezték. Itt is választhatunk automata és manuális változat között, ez a gép 100 kilót nyom.
Yamaha Star Bolt Café
Egy léghűtéses szeretnivaló gép melyet nem sorozatgyártásra szánnak, hanem csak variációs lehetőségét szeretnék bemutatni. Igazán tökéletes vonalak és kifinomultság jellemzi a legapróbb részletekig.
Yamaha EVINO
Igazi elektromos városi jóbarát, aki imádja a forgatagot. Vele a reggeli dugó nem akadály.