52. 2012.04.22 kis kör a Bakonyban

Egy verőfényesnek nem mondható vasárnap délután nem akartunk hosszú túrára menni, mert lógott az eső lába, ezért csak egy 150 km-es körre indultunk a Bakonyba. Most csak három motorral voltunk: Gábor, a tesóm, a Keresztfiam, és én. Gábor egy 850-es Yamaha TDM-el jött, és még korábban nem voltunk együtt motorozni.
Indulásra készen
Megbeszéltük az útvonalat, és tetszett nekem, mert ezen a részen még nem voltam motorral a Bakonyban. A legszebb szakasz Bakonybélen vezetett keresztül ahol végig egy patak mellett kanyargott az út. Ezen a részen videóztunk is. (már kiváncsi vagyok milyen lett)
Zircen nyaltunk egy fagyit
A dimbes dombos bakonyi falvakban volt ahol szikrázó napsütés volt, volt ahol csepegett az eső, és egy helyen éppen egy felhőszakadás után értünk oda, mert állt a víz az úton. Szerencsére megúsztuk eső nélkül, de amit hazaértünk elkezdett esni.

Zirctől Csesznekig készítettünk egy videót is:
Gábor On Board
Hazaúton megálltunk Cseszneknél a parkolóban, hol jó pár motoros gyülekezett már. Itt készítettem ezt a panorámaképet:


Útvonal
Képek