22. 2011.06.11 Alsóörs Motorostalálkozó

A 12. Harley Davidson motoros találkozót a Balaton partján nem akartam kihagyni, ezért rábeszéltem Ricsi barátomat, hogy nézzük meg. Sajnos csak délután tudtunk indulni, mert a feleségem dolgozott délelőtt, de semmi gond, az idő jó, akkor hajrá! Ricsinek egy Kawasaki Z1000-es gépe van, és így kettesben indultunk Győrből a veszprémi úton.
A cseszneki szerpentin a nagy kedvencem, de ritkán jön össze, hogy nem araszol valaki előttem. Megkergettük a motorokat, de így sem láttunk már a felvonulásból semmit. Alsóörsön kiültünk egyet a mólóra pihenni. A főúton néztük a vonuló járgányokat és ettünk egy finom lángost. Átmentünk Füredre, bár elkeveredtünk egy kicsit, és a sétányon nyaltunk egy fagyit. Meglepődtem, hogy Balatonfüreden a Tagore sétányt milyen szépen felújították mióta nem láttam.
Kezdett már lemenni a nap mikor elindultunk haza, de sajnáltuk, hogy csak egy fél napra sikerült lejönnünk. A hazafele úton már nagyon rázott a gépem a kinyúlt lánc miatt, el is határoztam, hogy gyorsan láncot és lánckerekeket cserélek.