20. 2011.05.04 Suzuki piros design

Az alapos tisztítás után gondolkoztam mivel tehetném egy kicsit egyedivé, vagy tetszetősebbé a gépet. Böngésztem a neten, hogy milyen kiadások voltak ebből a típusból, és rátaláltam egy képre ami nagyon megtetszett:
Suzuki GS500 E - 2004
Úgy gondoltam, hogy a tankon és a hátsó idomon az a kicsi piros csík nagyon feldobja az amúgy teljesen fekete ész szürke színt. El is mentem a bátyámhoz akinél nagyon hamar le is kopiztuk.
Be kellett állítanom az első fényszórót, mert nagyon közelre világított. Ha már megbontottam, mindjárt le is festettem a szürke lámpatartókat feketére.
Nagyon zavarta a szemem a hátsó sárhányó végén egy fém tartón a piros prizma. Nem akartam teljesen megszűntetni, de a tartó lemezt levettem, és a prizmát felcsavaroztam a sárhányó végére. Így sokkal jobban néz ki szerintem
Képek