19. 2011.04.22 Suzuki GS500 vásárláskor

A feleségem Antónia régóta mondogatta, hogy vegyek egy normális motort mert a Jawához nagyon ragaszkodok, de nem lehet vele kényelmesen túrázni, és csak a gondom van vele. A Rezi túra után már én is így gondoltam.
Kerestem egy motort, ami túra jellegű, egyszerű, fiatal, olcsó, és lehetőleg Suzuki. Az egyik főnököm feleségének volt egy ilyen gépe egy Suzuki GS500E, és kihasználatlanság miatt eladta kerek 500 ezerért. 
Suzuki GS500 E - 2004
A Rezi túrán találkoztam először Jani bácsival, akinek egy ilyen gépe van, és nagyon megtetszett. Megkaptam a főnökömtől pár napra, hogy próbáljam ki, és ekkor megmutattam a Jani bácsinak. A fia, Bandi ment vele egyet, meghallgattuk, jól átnéztük, és teljesen rendben találtuk. Egy szétnyűhetetlen rém egyszerű járgány, mint minden Suzuki. Így már három áll a garázsban… Kicsinyenként vásárolgattam hozzá ruhát, meg kicseréltem rajta pár dolgot, és amikor csak lehetett azzal jártam a nyáron.