18. 2011.04.20 Jawa eladás

A Rezi túráról hazafele amikor a Zoli barátom az 1968 as évjáratú MZ Trophy 125 nyergében hátulról lábbal megtolt, hogy haladjak már (kb. 80-al mentem ami a csúcssebesség volt) eldöntöttem, hogy eljött az idő a motorcserére. Sajnos nem találtuk meg a kerregő hang forrását, és már elfogyott az ötlet, és a türelem. Amikor azt javasolták, hogy vegyem ki a blokkot, és húzzuk szét a motort, mert lehet hogy a főtengelycsapágy akkor nagy elhatározásra jutottam.
Feleségem Antónia is régóta mondogatta, hogy vegyek egy normális motort mert bár ehhez nagyon ragaszkodok, de nem lehet vele normális tempóban túrázni, és csak a gondom van vele.
Ekkor jött a nagy elhatározás, hogy meghirdetem, és minden tartozékával együtt eladom. Ilyet csak gyors elhatározás után tesz az ember, és sikerült is egy vevőt találni. Mielőtt megnézte volna a vevő a nagylányom szeretett volna még pár képet csináltatni róla sírva mielőtt elviszik.
Adrienn
Egy győri srác jelentkezett a hirdetésre, és érdekelte is a járgány az összes alkatrészével, és az eredeti forgalmijával. Végül 50 ezerért vette meg, és nagy tervei voltak vele. Régről arcról ismertem, mert felettem járt a Jedlikben, és 71-es születésű mint a motor. Ez ugye 2011-ben volt, amikor mindketten 40 évesek voltak. Elmondása alapján teljes felújítás után (homokszórás, krómozás, festés) visszaállítja az eredeti állapotát. Már több Pannoniát is felújított és most egy másik márkát keresett.
Minden eredeti alkatrészt előkotortatott velem, és elmondta, hogy elviszi az anyósához Vas megyébe, mert akkor fogja szerelni amikor látogatóba mennek hozzá. Megígérte, hogy megkeres, ha majd elkészül, így remélhetőleg egyszer viszontlátom majd megújulva.
Úgy legyen...
Képek