120. Hátsó doboz extrákkal


A téli időszak holt szezon a motorosok számára, bár látni pár crossos, és quados fanatikust csapatni a hóban, de nem ez a jellemző. Ilyenkor miután eltettük a motorunkat télire, nem muszáj nekünk is téli álmot aludnunk. Alakíthatunk, szebbíthetünk, jobbíthatunk is szeretett járművünkön. Ilyenkor van rá idő kigondolni, és meg is valósítani azokat az ötleteket, és ellesett praktikákat melyek megvalósítása után még egyedibb, és Neked tetsző lesz a géped. A praktikus, és a biztonságot növelő alakítások szerintem a legfontosabbak. Íme egy kis praktikus kiegészítő. 

A korábbi Givi dobozomban volt gumis rögzítő csat, de a mostaniban sajnos gyárilag nem tartozék. Hát készítettem egyet házilag. 
Nem nagy dolog, de nagyon idegesített, amikor nem volt telepakolva, és pattogott az út alatt hátul a dobozban a fényképezőgép táskája, és a teás flakon (ezek nélkül sehova nem indulok el).




Ha már a hátsó doboz van a munkaasztalon, akkor tegyünk valamit a jól láthatóságért is. Vásároltam vízálló LED szalagot, aminek matricásan ragasztható a hátoldala, és három ledenként méretre vágható.




A dobozon található piros prizma alá, a képen látható fehér műanyagra ragasztottam őket a méretre vágás után. a féklámpával együtt világító két csíkot V alakban, a lámpával együtt világítót majdnem vízszintesen, úgy, hogy oldalról is látszódjon.
Sokat gondolkodtam, hogy a vezetékezést hogy oldjam meg a doboz, és a motor között úgy, hogy a doboz leszedhető, és a vezeték oldható, és mindezek mellett vízálló legyen. Egy egyszerű lengő cseppálló fém csatlakozót választottam.
A doboztartóm kialakítása nem teszi lehetővé az alsó csatlakoztatást, és mivel a dobozt egy polcon tárolom, ezért az ülés felőli oldalán vittem be a vezetéket. Ügyeltem rá, hogy a vezeték a nyitások miatti hajláskor ne sérülhessen. Gumi dugót használtam ahol kilép a vezeték a dobozból.

És íme a végeredmény:
Hátulról látszanak a világító led csíkok a hátsó dobozban, és látszik a felvillanó V alakú féklámpa. A dobozon a helyzetjelzőként is funkcionáló hátsó lámpa oldalról is jól látható lett. A megduplázott első lámpa igazán jól mutat.