94. Túraleírás: 2012.09.23 Hohe Wand Ausztria

A hollókői túránk után ismét Ausztriában kerestünk megnéznivalót. A cimborák már voltak a Hohe Wandnál, (ami magas falat jelent magyarul) és gyönyörű képeket készítettek. A szeptember végi időjárás miatt nem terveztünk 500 km-es távot, hanem megelégedtünk 350 km körülivel. A reggeli pára, és a korai sötétedés miatt megelégedtünk ennyivel. 
A csapat most négy résztvevőből állt. A tesóm, Gábor, én Yamahákkal, és nagy örömünkre egy hölgy is velünk tartott ismét, Gabi egy Kawasaki ER5 nyergében .
A következő pár sort Gabi tollából olvashatjátok, hogy ő hogyan élte meg ezt a napot:

Az elmúlt héten egy Ausztriai motoros túrára kaptam meghívást. Az útvonal és a kedvcsináló képek tanulmányozása után már csak a hűvösnek ígérkező időjárás rettentett el az úttól. Végül a részvétel mellett döntöttem. Vasárnap reggel felkeltem az első dolgom a hőmérséklet csekkolása volt, és hát nem volt valami biztató, de azért felkerekedtem és útnak indultam a megszokott OMV kúthoz. Kis várakozás után útnak is eredtünk. Alig mehettünk kb. 50 kilométert, de én már fáztam, úgy nézett ki, hogy megyünk bele az esőbe, az utak vizesek voltak és csúszósak. Kópházánál az első megállónál fordult meg először a fejemben, hogy én visszafordulok. 
Kis melegedés után mentünk tovább, Ausztriában is vizes és csúszós utakra találtunk, az erdős részekben pedig még rémisztőbb volt a helyzet. 
ezen a csodás, de sajnos vizes szerpentinen kapaszkodtunk felfelé
Pára, köd, vizes falevelek, sár mindenütt. Rajtam teljesen eluralkodott a pánik és csigatempóra váltottam. Lehet, ezt a túrát elnevezhetnénk csigatúrának. Sokszor megálltunk fényképeztünk, melegedtünk, vagyis csak én, mert én úgy vacogtam, mint a sima szőrű kutya. 
"Ha hozzáérek túl meleg, de így jó"
De végül eljutottunk a csodás kilátóba, 
és a kis hegymászásban végül én is kimelegedtem. 
Végül a nap is kisütött és ellátunk 5 méternél messzebb is, így csodás kilátás tárult elénk. 

siklóernyős a Sky Walk kilátó felett
ő a szerpentinek helyett a rövidebb, de kissé meredek utat választotta.
Azért van így meglepődve, mert magyar beszédet hallott a csúcsra érve
Főnökség és a szakadék
még egy kicsit hátrébb...
Hazafelé pedig már napsütésben motoroztunk, én továbbra is betojva, de a többiek nagyon klasszul vették a kanyarokat. 
Schwarzenbach mellett

Végül is nagyon szuper jól szervezett nap volt, megérte a kezdeti fagyoskodást. 

Köszönöm a lehetőséget az úriembereknek.

Mi is köszönjük, hogy velünk tartottál, és kitartottál.  
                                       
                                                Útvonal           Képek 1.          Képek 2.