86. 2012.08.25 Egy "szelíd" motoros hétvége

Testvérem leírása a találkozóról:

Amikor az ezévi Zastava-találkozón elmeséltem a márkatársaknak, hogy milyen durva motoros-találkozón jártam Horvátországban teljesen véletlenül az öcsémmel, akkor derült ki, hogy a klubtagok közt van néhány motoros. Elmesélték, hogy léteznek a mi országunkban is hasonló vad motoros összejövetelek, csak ahhoz ki kell mozdulnom a Kisalföldről. Mivel ekkor meghívást kaptam tőlük egy IGAZI motoros találkozóra a Szelidi-tóhoz, és egész nyáron "csak" túrázgattunk csapatban, meglátogattam a rendezvényt. 
Egyedül mentem az FZR-el Győrből, tetszett neki, hogy nem a szokásos túratempóval mehetett, hiszen ez mégis csak egy valódi sportmotor. A megszokott módon a 38-40 fok ellenére sem melegedett a vize 70 fok fölé, pedig haladtam rendesen.

A haverok már szállással, itallal, hangulattal vártak.
És hogy mi történt az este? A szervező / Pirates Family MC / női mell, férfi hátsó szépségversennyel nyitott, POKOLGÉP koncerttel folytatta, táncolható rockzenével zárta a pénteki napot.
Egy biztos, hogy a hely nem a találkozóról kapta a nevét, mert arra minden jelző ráillett volna, csak az nem, hogy SZELID.
Képzeljétek mindezt úgy is ki merem jelenteni, hogy gumifüstöltetés, és szabályoztatás sem volt programon, és mindenki sisakban vonult fel. Még ilyet!!!
A többiről beszéljenek a képek. A mellszépségverseny "cenzúrázott" képeiért elnézést kérek, de így jobban átadja, hogy mit láttam valójában. És itt kérek elnézést a képeken szereplő cimboráimtól is. Bocs srácok!!!! Jövőre veletek ugyanitt. Képek