Már 2012 őszén egyeztettünk Esztergomban a
Prop-Tech szervizzel, hogy szereltetünk fokozat kijelzőt a járgányokra, de csak most jött össze. Szombatra kértem időpontot, és egész héten az időjárást figyeltem szokás szerint, hogy mennyi esőt jósolnak a hétvégére. Richárd barátommal 7 kor indultunk Győrből, és a kora reggeli pici eső már fel is száradt az útról addigra. Jó tempóban, gyér forgalomban, sok helyen a kátyúkat kerülgetve értünk Esztergom kertvárosba a
Prop-Tech-hez. Hamar neki is álltak a szerelésnek, addig mi körülnéztünk a műhelyben. Voltam már több motorokkal foglalkozó szervizben, de ez azért más.
Itt az általános javítás mellett foglalkoznak még
motor tuningal:
- Hengerfej megmunkálás kifinomult technikával
- Ventillációs veszteségek csökkentése forgattyúsház átalakítással
- Motor tuning befecskendező rendszer átalakítással
- Vezérmű tengely tuning fokolás
Elektronikai tuningal:
- Powercommander, Rapid bike Versenyelektronikák átprogramozása
- Suzuki specifikus EFI tuner Chiptuning
- Fokozatkijelzők minden típusra
- A körknyezetvédelmi is biztonságtechnikai tiltásokat blokkoló Speedboxok különböző fajtái: Gear Controller Gear2Dash
- A gyári elektronika verseny elektronikává átprogramozása
- Komplett vezérlőelektronikák átprogramozása.
Fékpadi teljesítménymérés RAM AIR szimulátorral
Ilyen komoly tevékenységi kör mellett nem is meglepő, hogy találkoztunk pár komoly géppel, és érdekességekkel is.
|
Hayabusa |
|
műanyagba burkolózva |
A fokozatkijelzőkkel hamar végeztek, (itt jegyzem meg, hogy a piros kivitel a legjobban látható) kávéval kínáltak, és kávézás közben megtudtuk, hogy Komáromban a Honda szalonban ma van a nyílt nap, amikor a teljes Honda termékpalettáját meg lehet tekinteni, és regisztráció után ki is lehet próbálni. Mivel a hazafele úton éppen előttük haladtunk el benéztünk hozzájuk.
|
az új gépek mellett találtam pár veteránt is |
|
kihagyták a kuplung és váltókart |
|
készülődés a próbakörre |
A szalonban megcsodáltuk az új kiadású Hondákat, és az árakat nézve eldöntöttem, hogy még próba körre sem ülök fel. Hogy miért? Az otthoni két autó, és a motorom ára sem fedezné annak a túra gépnek az árát amit igazán kipróbáltam volna. Talán így nem fáj annyira, hogy nem kötöttünk szorosabb barátságot.