260. LED helyzetjelző izzók

Korábbi bejegyzésemben már írtam az első világítás optimalizásáról mely során a félszemű motoromnak visszaadtam a másik szeme világát.
Most a H4-es és a H7-es kék, hideg fényű izzók után, 
A teljes igazsághoz hozzátartozik, hogy a nagyobb fényerő ára, a rövidebb élettartam
a helyzetjelző izzókat vettem kezelésbe. 
Mivel a helyzetjelző éppen csak, hogy észrevehetően világított, kerestem betűzhető típusú LED-es égőt helyette.
Körülnéztem az autós boltokban is, ahol sokféle változatot találtam. Volt gömbölyű fejű egy SMD LED-es, és több LED-es változat is. Végül erre az 5 db SMD LED-et tartalmazóra esett a választásom. Ez adta a legelszórtabb, legnagyobb fényerőt, természetesen a LED technológiára jellemző minimális fogyasztás, és szinte végtelen élettartam mellett.
Az elfeketedett izzók már épphogy csak adtak ki valamicske fé
A 4 oldal mellett, még az izzó fején is található egy LED. Gyorsan szétkaptam a fejidomot, és már ki is próbáltam milyen beépítve a fényerő.


Most már ő is hideg kékes fénnyel világít.

A különbség szerintem ezen a képen látható a legjobban: a szemből nézve bal oldali (régi) alig észrevehető:

Innét rendeltem a 10 db LED-es helyzetjelző izzót 880,-Ft!!!!!!!!!!!!!!!!!-ért az Ebay-ról. 450,-Ft szállítási költséggel Hong Kongból.

Persze a kocsikban is kicseréltem őket, és még maradt is tartalékba. Mindezt (10 db) itthon kapható 1 db áráért. Szerintem megérte megvárni a 3 hét szállítási időt!